fremtidens markedsføring

Er du som leder klar for den digitale fremtiden?

Digitalisering er det store buzzwordet for tiden, men hvor mye vet du og din virksomhet om hvordan man kan ta i bruk digitale verktøy for å skape gode resultater?

Alle undersøkelser peker nå på at det er de som tar den digitale markedsføringen alvorlig er de som overlever i markedet. De som ikke jobber strategisk med dette, vil slite.

Er du for eksempel i retail-bransjen har dette allerede blitt prekært. Flere store norske retail-kjeder har måttet legge ned det siste året og de som leverer smarte handelsopplevelser på nett, skyter i været. Butikkdøden vil ramme flere i 2019. Andre bransjer står antagelig for tur. Hvorfor har det blitt sånn? Og hvordan kan du posisjonere deg riktig digitalt?

Man kan bli svett av mindre. Mange ledere er usikre på hvordan man skal gripe denne utfordringen an. Kommer du til Hegnar Media sitt foredrag "Fremtidens markedsføring" møter du eksperter som har vært gjennom denne digital omstilling og som har mye kunnskap om hvordan man best møter denne utfordringen.

Når du vet at selv mindre digitale tiltak kan gi en målbar salgsøkning på 19% eller at 44% kunder oppgir at personaliserte kundeopplevelser gjør de mer lojale til produktet og merkevaren din - Har du råd til å la være?

Delta på konferansen for å få et konkurransefortrinn i et stadig skiftende marked. Hør hva ekspertene sier om hva som skal til for å skape verdi av din digitale satsing.

Hvem skal delta?

Passer for alle som er opptatt av bedriftens forretningsstrategi og digitale strategi. Ledere, markedssjefer, IT ansvarlige, markedsførere m.fl.

18. juni 2019 @ Grand Hotel
Karl Johansgt 31, Oslo

Kl 08:30 - 12:00


Pris og påmelding

 

Program:

Kl 08.30: Velkommen med konferansier, Richard Kristoffersen
Kl 08.35: Hilde Berge Aasen, Komplett Bank med Lars Martin Lund i ItumX
Kl 09.00: Eivind Sivertsen, Nordic Semiconductor
Kl 09.25: PAUSE servering - besøk våre utstillere og prat med ekspertene
Kl 09.45: Iben Dyrhauge Thomsen, Sitecore Nordic
Kl 10.10: Claus Høyer Madsen, Impact
Kl 10.35: PAUSE servering - besøk våre utstillere og prat med ekspertene
Kl 10.55: Cecilia Ernby, Volvo Cars
Kl 11.20: Åpen spørsmålsrunde fra publikum til foredragsholderne
Kl 11.45: Oppsummering og avslutning med Richard Kristoffersen


 
Cecilia Ernby.jpeg

Cecilia Ernby // Global Rollout Manager of volvocars.com // Volvo Car Group

Digital Transformation on wheels – How Volvo Cars are reaching the goal of delivering 20% of sales from online channels

Volvo Cars, really needs no introduction. They are one of the top automobile manufacturers in the world, and despite the challenges that are being faced in their industry, their growth has been strong in recent years.

Global Rollout Manager for volvocars.com, Cecilia Ernby will reflect on the most common roadblocks to digital transformation, Volvo Cars have experienced within the recent years. Cecilia will take the stage to share the inside story, of how Volvo Cars have been able to build a successfull online global sales model.

In the role as Global Rollout Manager for volvocars.com, Cecilia is responsible for all global content and functionality to all the global market sites, including large car campain launches and global brand campaigns.


 
Hilde Berge Aasen

Hilde Berge Aasen

Lars Martin Lund

Lars Martin Lund

Hilde Berge Aasen // CRM-sjef i Komplett Bank
Lars Martin Lund // Forretningsutvikler i ItumX

Vet du om markedsføringen virker?

Komplett Bank opererer i et krevende marked med høy konkurranse. Analytisk basert CRM er helt nødvendig for å nå kundene med relevant budskap i rett kanal. CRM-sjef i Komplett Bank Hilde Berge Aasen og forretningsutvikler Lars Martin Lund i ItumX presenterer hvordan banken bruker innsiktsdata til å personalisere, optimalisere og måle resultat.

Komplett Bank er en spennende utfordrer i privatlånemarkedet i Norge, Sverige og Finland. De er en ren digital bank med multikanal-distribusjon via egne webside og agenter. Deres forretningside har alltid vært å tilby fleksibel forbruksfinansiering. Banken kan se tilbake på en vekst i utlånsbalansen med 43,6% (+2,383 mrd. NOK) det siste året.


 
Eivind A. Sivertsen

Eivind A. Sivertsen

Eivind A. Sivertsen // Nordic Semiconductor ASA

Hvordan synliggjøre verdien av digital marketing for B2B bedrifter?

Å definere digitale KPI'er og bygge verdiskapende webløsninger er en utfordring for bedrifter innen B2B.

Salgsprosesser er lange og trege. Det er en utfordring å få ledelsen til å se resultater av de valgene man gjør digitalt og den faktiske målbare verdien det har for salget.

Sivertsen forteller om hvordan Nordic Semiconductor jobber med å skape verdier i et globalt marked ved hjelp av sin digitale flerkanalstrategi.

Eivind er Online Presence Manager i Nordic Semiconductor ASA; et norsk halvlederkonsern ledende i sitt spesialfelt: Cellular IoT og 2.4GHz radiokommunikasjon med svært lavt strømforbruk (Bluetooth, Thread, Zigbee). Jobben hans dekker et bredt spekter av tekniske og markeds-relaterte utfordringer på Nordic Semiconductor’s digitale flater: Produkt-web og dokumentasjon, tech support og community portal, blogg og sosiale media.

Eivind har bred erfaring fra flere bransjer, hovedsaklig halvleder- og konsulent/rådgivende ingeniørarbeid. Han har en M.Sc. i Elektronikk og Digital Signal processing fra NTNU i Trondheim.


 
Iben+Dyrhauge+Thomsen+2.jpg

Iben Dyrhauge Thomsen // Customer Success Manager for Sitecore Nordic

How to succeed in a world of new expectations – rewrite the rules!

Welcome to a world where your customers are in charge.
Demanding. Impatient. Fickle. Modern customers can appear impossible to please. Tomorrow’s winners are those who manage to create truly personalized, omnichannel marketing experiences. But it requires a shift in thinking and mindset: Ask yourself: are you really doing business from your customer’s perspective? We need to rethink the “customer experience” and start thinking like our customers do.

Discover the power of context marketing and learn how pioneers in the field are succeeding in a world of new expectations.

Iben Dyrhauge Thomsen is serving as Customer Success Manager for the Nordic Region. She is leading and implementing customer success programs and effective CX strategies, creating top/bottom results for high profile B2B and B2C brands within IT, Finance, Insurance, E-commerce, Logistics, Healthcare and Technology.

Iben is responsible for driving and implementing Sitecore Nordics Success program and together with Sitecore Global Customer Success team, she works dedicatedly with Sitecore’s top 100 customers. In this role, she helps them leveraging greater value from Sitecore products by driving enabling strategies, best practice guidance and adoption programs.


 
Claus Høyer Madsen

Claus Høyer Madsen

Claus Høyer Madsen // Chief Commercial Officer i IMPACT

Omnichannel – your route to customer loyalty and growth

In our digitised world, customer demands are growing. Customers expect inspiration, convenience and excellent shopping experience across all channels. Get this right and the customers will reward you. They will buy more. Become more loyal. Recommend you to others. Grow your business. Omnichannel has become the key to win the customers.

The question is: How do you get started? What initiatives lead to success? And how do you provide great customer experiences across online and offline?

Learn from the most successful retailers and brands in Denmark: Matas, TØJ | Eksperten and Nemlig.com. These are amongst the leaders in omnichannel based on IMPACT omnichannel Index 2018 recently released.

Claus Høyer Madsen is Chief Commercial Officer at IMPACT A/S, a company dedicated to provide digital commerce and omnichannel solutions to retailers, brands, manufacturers and distributors. IMPACT has delivered more than 150 commerce and digital marketing solutions driving more than 8 Bn DKK of online revenue.

In 2018, IMPACT benchmarked 111 Danish retailers and brands. The results were recently released in the IMPACT Omnichannel Index 2018. Participants will receive their own copy of the Omnichannel Index report.


 
IMG-7488.jpg

Richard Kristoffersen // Dagens konferansier // Hegnar Brand Studio

Richard Kristoffersen er til daglig Innholdssjef i Hegnar Brand Studio. Dagens konferansier startet content og native - produktene i Hegnar Media siden 2015. Content Marketing har blitt en unnværlig del av marketingmiksen til snart alle bedrifter og er det annonseformatet som har vokst raskest globalt de siste årene.



Ønsker du å være partner eller utstiller på vår konferanse?

Fyll ut skjema og send inn:

Navn *
Navn


 
Brand Studio_sort.jpg