fremtidens markedsføring

Kan du som bedriftsleder nok om fremtidens kundereise?

Tilgangen på tilbydere innen markedsføring er større enn noen gang. Mediemarkedet blir mer og mer fragmentert og du kan nå kunden din på mange flere måter enn før. Aller helst skal du nå kunden din, der han er, når han er der, når han vil. I riktig modus og kontekst.

Denne kundekundereisen kan være vanskelig å forstå.

Er du for eksempel i retail-bransjen er det ikke lenger snakk om hvis, men når Amazon kommer til Norge. Allerede ser vi et endret kjøpsmønster. Flere store norske retail-kjeder har måttet legge ned det siste året og netthandelen skyter i været. Butikkdøden vil ramme flere i 2019. Nå kan du bestille klær fra Malmø og få det levert dagen etter i Oslo. Mange står ved siden av ledige drosjer, men velger heller å vente på en Uber. Hvorfor har det blitt sånn? Merkevaren din er viktigere enn noen gang!

Innhold, data og teknologi vil være noen av de største driverne for markedsføring og endring i bedrifter i 2019.

I 2015 fikk markedet virkelig øynene opp for content marketing, og det er ikke mindre aktuelt nå. Schibsted anslår at 74% av annonsesalget deres vil være salg av dette produktet i 2021. Fra null til 74% på seks år! Vi tør påstå at det er den største omveltningen i annonsemarkedet noensinne.

Delta på konferansen for å få et konkurransefortrinn i et stadig skiftende marked. Hør hva ekspertene har å si om hva som skal til for å henge med i den raske utviklingen.

Hva er din digitale strategi?

Skal din bedrift møte fremtiden på best mulig vis er det nå det er viktig å omstille seg. Hvilke roller og oppgaver er viktige og ikke? Hva skal til for å lykkes?

Den digitale revolusjonen vil kreve store endringer og endringsvillighet.

Hvem skal delta?

Passer for alle som er involvert i å legge en digital strategi. Ledere, markedssjefer, IT ansvarlige, markedsførere m.fl.

18. juni 2019 @ Grand Hotel
Karl Johansgt 31, Oslo

Kl 08:30 - 12:00


Pris og påmelding

 

Early Bird pris: kr 990,- eks.mva (påmelding innen 1. februar 2019)

Ordinærpris: kr 1 990,- eks. mva


Programmet oppdateres fortløpende:

 
Jepser_Laursen1.jpg

Jesper Laursen // CEO // Native Advertising Institute and Brand Movers

Jesper Laursen brenner for å skape virksomhet gjennom fortellinger. Han er utdannet journalist, men har nå jobbet med innholdsmarkedsføring og innfødt reklame i mer enn et tiår - både som internasjonal foredragsholder og som konsulent gjennom selskapene.

Jesper er grunnleggeren av International Thinking Tank, Native Advertising Institute, Content markedsføringsbyrå, Brand Movers, og journalistfirmaet Media Movers.

 

 

Navn foredragsholder

Tekst


 

Navn foredragsholder

Tekst


 

Navn foredragsholder

Tekst


Ønsker du å være partner eller utstiller på vår konferanse?

Fyll ut skjema og send inn:

Navn *
Navn


 
Brand Studio_sort.jpg